Coș de cumpărături

Politica de retur

BEREZKA STORES SRL

1. Condiții generale

Produsele comercializate pe www.berezka.ro beneficiază, acolo unde este cazul, de termen de valabilitate, garanție sau service oferit de producător. Garanția nu este aplicabilă în cazul utilizării improprii sau neconforme a produselor.

2. Dreptul de retragere

Conform legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii), clientul persoană fizică are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, fără a invoca un motiv. Totuși, având în vedere că vinul este un produs alimentar, returul este acceptat doar dacă sticla este sigilată, în ambalajul original, nedeteriorată și însoțită de documentele aferente tranzacției.

3. Returul produselor neconforme sau deteriorate

Dacă în maximum 48 de ore de la recepționarea produsului sunt constatate probleme de calitate sau funcționare, clientul poate solicita returnarea acestuia. Este necesară păstrarea ambalajului original și trimiterea produsului împreună cu documentele care însoțesc comanda (factură, bon fiscal etc.).

În funcție de situație, Berezka va oferi:

– înlocuirea cu un produs identic (în limita stocului disponibil);

– sau restituirea integrală a sumei achitate.

4. Produse deteriorate în timpul transportului

Toate coletele se deschid și se verifică în prezența curierului. În cazul în care se constată deteriorări ale produselor în timpul transportului, clientul are dreptul să refuze primirea comenzii.

Este important ca daunele să fie consemnate în procesul verbal al curierului și semnalate imediat printr-un e-mail la: berezkacurier@gmail.com.

În aceste cazuri:

– dacă plata a fost efectuată în avans, Berezka va returna contravaloarea produselor;

– sau va retrimite comanda, la alegerea clientului.

5. Procedura de retur

Pentru inițierea unui retur, clientul trebuie să notifice intenția prin e-mail la: berezkacurier@gmail.com, menționând:

– numărul comenzii,

– motivul returului,

– produsul vizat,

– opțiunea preferată (înlocuire sau rambursare).

După acceptarea returului, produsul trebuie trimis către adresa specificată de Berezka, în ambalajul original, sigilat și protejat corespunzător pentru transport.

6. Costurile de retur

6.1. Retururi generate de erori imputabile Berezka

În cazul în care returul este determinat de:

– un produs livrat greșit,

– un produs defect,

– un produs deteriorat în timpul transportului,

Berezka va acoperi integral costurile de retur și/sau de retrimitere a produsului corect.

6.2. Retururi nejustificate sau determinate de renunțarea clientului la produs

În cazul în care returul este inițiat exclusiv din voința clientului, fără ca produsul să prezinte defecte, iar produsul respectă toate condițiile legale de retur (sigilat, intact, în ambalajul original), costurile de returnare vor fi suportate de către client, conform art. 14 din OUG 34/2014.

7. Excepții de la dreptul de retragere

Conform art. 16 din OUG 34/2014, nu pot fi returnate:

– produse desigilate care nu mai pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (precum vinurile sau alte produse alimentare);

– produse personalizate (ex: coșuri cadou, ambalaje cu mesaj);

– produse care, prin natura lor, se pot deteriora rapid.

8. Termen de soluționare a returului

Berezka se angajează să soluționeze cererile de retur în maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului returnat.

Rambursarea sumei se face prin aceeași metodă de plată utilizată de client, cu excepția cazului în care se agreează altfel.

9. Limitarea responsabilității

Berezka nu poate fi trasă la răspundere pentru:

– deteriorarea produselor cauzată de client;

– utilizarea necorespunzătoare a produselor;

– întârzieri în livrare cauzate de companiile de curierat.

10. Refuzul returului

Ne rezervăm dreptul de a refuza returul produselor care:

– au fost desigilate sau deteriorate după livrare;

– nu sunt în ambalajul original;

– nu sunt însoțite de documentele fiscale;

– nu respectă condițiile legale menționate în această politică.

În aceste cazuri, produsul va fi returnat clientului, iar costurile de transport vor fi suportate de acesta.

11. Dispoziții finale

Această politică este supusă actualizărilor. Vă rugăm să consultați versiunea cea mai recentă pe site-ul www.berezka.ro înainte de a efectua o comandă.

Produse